Pošta Srbije upozorava građane na pokušaje prevare

U pitanju su tzv. fišing mejlovi (pokušaj krađe podataka ) u kojima se od građana traži uplata novca putem platnih kartica; zloupotrebljeni su ime i logotip ovog javnog preduzeća

Javnom preduzeću „Pošta Srbije” prijavljen je novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte Srbije kojim se građanima lažnim mejlovima sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju isporuke izvesne pošiljke, saopštila je ova kompanija.

U pitanju je tzv. fišing prevara (pokušaj krađe podataka građana) – mejlovi stižu sa adresa i sadrže linkove ka stranicama koje nisu u vlasništvu Pošte Srbije, a na kojima se traži uplata novca putem platnih kartica.

Građanima iz Pošte Srbije savetuju da budu oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim mejlovima i da ne unose svoje podatke.

Ponovo skrećemo pažnju, navodi se u saopštenju ove kompanije, da Pošta Srbije na ovaj način ne komunicira sa korisnicima i da ukoliko dobiju mejlove ili poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih.

Za edukaciju, dodatne informacije i pružanje pomoći građanima ukoliko imaju bilo kakve nedoumice, dostupna je stranica Onlajn bezbednost na korporativnom sajtu Pošte Srbije.

Kontakt centar Pošte Srbije na brojevima telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, na raspolaganju je, takođe, radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.