Pošto je naglo porastao broj stanova u kojima je moguće grejanje po potrošnji, stvorili su se uslovi da „Toplana“ smanji fiksni deo cene grejanja, kaže v. d. direktora Aleksandar Nestorović
Ako Skupština grada na sledećoj sednici prihvati predlog, građani koji gradskoj „Toplani“ plaćaju grejanje onoliko koliko potroše mogli bi od 1. januara da dobijaju nešto malo niže račune. Nadzorni odbor JEP „Toplana“ je 17. novembra usvojio odluku da fiksni deo cene grejanja sa 42 dinara po metru kvadratnom bude smanjen na 36 dinara.
Kod onih koji plaćaju grejanje po potrošnji, cena se sastoji od fiksnog dela, koji plaćaju preko cele godine, i varijabilnog dela, koji zavisi od potrošnje u grejnoj sezoni. Ovim predlogom fiksni deo bi bio smanjen za 14,3% odnosno sa pomenutih 42 dinara po kvadratu na 36, a varijabilni deo bi bio 5,5 dinara. To znači da će ovi korisnici usluge grejanja 6 meseci plaćati niži iznos, a zimi će visina računa zavisiti od potrošnje.
U danima kada toplane u mnogim gradovima traže poskupljenje grejanja, najava ma kako malog pojeftinjenja izaziva čuđenje i radoznalost: šta se to volšebno dogodilo da je kraljevačka „Toplana“ zatražila nižu cenu… neznatno, ali ipak nižu? V.d. direktora JEP „Toplana“ Aleksandar Nestorović daje objašnjenje:
– Mi smo u Kraljevu do sada imali svega 15-ak stanova u kojima se grejanje naplaćivalo po potrošnji. Situacija se promenila u nekoliko poslednjih meseci sa useljavanjem građana u nove stanove u Voćarevim livadama. Tamo smo dobili oko 100 novih korisnika, tako da se stvorila mogućnost da snizimo fiksni deo ceo. Mora se priznati da je taj deo kod nas bio nešto viši nego u drugim gradovima i sada smo sa povećanjem broja korisnika u prilici da smanjimo fiksni deo.
Konačnu odluku o ovom predlogu promene cene doneće Skupština grada. Iako su cene energenata naglo skočile, Nestorović kaže da za sada u JEP „Toplana“ ne planiraju povećanje cene grejanja jer su energente nabavili na vreme.
R.V.
Da nije bilo upravnice zgrade u kojoj živim, ne bi znali zašto od jutros nemamo grejanje i kada će ga biti. Gospoda iz Toplane se nije udostojila da se javi na kontakt telefon koji stoji u računu I na sajtu 314888. Naša je obaveza da račune uredno plaćamo, a njihova da nas pristojno greju i odgovaraju na reklamacije, što oni ne rade. Grejanje je skroz loše, a računi redovni i visoki. Radite ljudi malo svoj posao, uskoro ćete i vi dobiti konkurenciju.
Au, kakva bezobrazna cena fiksnog dela. Pa u Beogradu je duplo jeftinije.
А шта Топлана предлаже за кориснике који током децембра немају грејање на сваких пар дана, због радова у Главашевој улици?