Posle dva dana zvaničnog otvaranja tokom kojih je sve išlo „na račun kuće“, Miraž grupaciji (kojoj je ovo peti ugostiteljski objekat sa različitim gastronomskim ponudama u Kraljevu), stižu samo pohvale sa raznih strana
Vrednost neke ideje, kažu, meri se njenim ostvarenjem u praksi. Put do otvaranja novog „Miraž“ restorana u Kraljevu na adresi Cara Lazara 31 prilično je potrajao, ali su onda, uz poruku: „Zajedno smo više od 30 godina, uz nas ste bili i ostali u dobrim i lošim trenucima, hvala na tome! Srećni smo što možemo sa Vama da podelimo još jednu veliku radost!“, iz kraljevačke Miraž grupacije (koja u gradu na Ibru već ima svoja četiri ugostiteljska objekta sa različitim gastronomskim ponudama, a istim ciljem – podizanje standarda ugostiteljske industrije u regionu na zadovoljstvo naših gostiju i zaposlenih) – prošle nedelje pozvali svoje sugrađane da sa njima podele radost. Tako je, u čast otvaranja restorana Miraž, 6. i 7. juna priredjujen koktel, na koji su bili dobrodošli svi u vreme koje im odgovara.
Pogledajte VIDEO REPORTAŽU:
I bilo je, u ta dva dana, u ogromnom prostoru moćnog dizajna sa vrlo kreativnim detaljima, uz odličan bend koji je svirao probranu muziku, i hrane, i pića, za sve koji su želeli da bude deo jednog lepog početka. Nenad Ilić, vlasnik „Miraža“ kaže za portal Krug da je događaj koji su organizovali prevazišao i njihova očekivanja:
– Sve je ispalo dobro, lepo i nesvakidašnje, pa se ispostavilo da je to kako smo želeli da organizujemo ovo otvaranje – bilo pravi potez. Nadam se da se i našim građanima to svidelo i da je ostavilo trag u njima.
Na sve strane čule su se ovih dana samo pozitivne kritike na račun svih onih koji su se potrudili da sve bude onako kako je bilo, ne samo u ta dva dana, već i za sam početak rada restorana, jer je već dan kasnije – poslovni restoran „Miraž“ počeo sa redovnim radom.
– Potrudili smo se da jelovnik bude nesvakidašnji, da ne bude ponavljanja, da meni bude kompletno autentičan. To znači da naši gosti mogu da računakju na staru srpsku, nacionalnu kuhinju, a potrudili smo se da nijedan artikal koji uđe kao repromaterijal u kuhinju ne bude iz uvoza već – da bude proizveden isključivo u Srbiji! – pojašnjava Ilić.
Slično je, dodaje Nenad Ilić, i sa kartom vina:
– Nijedna boca vina neće biti van proizvedena van teritorije Srbije, služićemo vina srpskih vinarija. Reakcije ljudi posle otvaranja su sjajne, nadam se da će se našim sugrađanima svideti sve to.
Prema Ilićevim rečima, njihov plan je da restoran bude takav da u njega mogu na porodični ručak da dođu roditelji sa decom, ali i poslovni ljudi na poslovni ručak. Na osnovu tog cilja su, navodi Ilić, kreirali i jelovnik, i cene:
– Zato je sve možda malo povoljnije nego što se očekivalo.
Kompletan jelovnik sa svim cenama možete pogledati na ovom LINKU.
– Miraž restoran ima oko 450 kvadrata i oko 200 mesta za sedenje, ali nikada neće organizovati muziku, proslave, rođendane i neka druga veselja. Radiće isključivo kao restoran za porodične i poslovne ručkove – kaže Nenad Ilić.
Ako želite da pogledate enterijer koji je, prema oceni posetilaca, „za svaku pohvalu“, da probate nešto sa jelovnika Miraž restorana, koji je kreiran nakon opsežnog istraživanja recepata u muzejskim arhivima, pravac na adresu Cara Lazara 31 u Kraljevu. Za takvim receptima je neumorno tragao mladi šef kuhinje Stefan Bursać, koji je, sada već brojna, sjajna kulinarska iskustva sticao u restoranima brojnih evropskih gradova, a u Kraljevo se vratio sa željom da doprinese da ova priča bude uspešna i – posebna: sa stvaranjem “kraljevskog brenda” u gradu kraljevskog imena.
Jer, ovaj meni, između ostalih, sadrži i jela koja su u osnovi pripremana kao na dvorovima srpskih kraljeva, ali sa umetničko-kuvarskom slobodom i inspiracijom, koja je malo modernizovana i uklopljena u potrebe čoveka današnjice.
Iz restorana poručuju da se „svako jelo sa njihovog menija priprema sa posebnom pažnjom kako bi imalo rajski ukus“, ali i da „vrhunsku kuvarsku tehniku primenjuju i na prezentaciji jela svakog zasebnog tanjira“.
„Posvećenost i ljubaznost našeg tima, neuobičajen meni za doručak, ručak ili večeru, raznovrsna kolekcija vina, bogata karta pića, prijatni kokteli, maštovit enterijer i udobnost su garancija za vaše uživanje. Zadovoljstvo gosta nam je na prvom mestu“, reči su koje iz Miraž restorana upućuju umesto klasične pozivnice.
Po želji vlasnika Miraž grupacije, i menadžerski tim je potpuno podmlađen, jer stižu nove generacije. Mladi menadžeri su Filip Ilić i Milica Rovčanin, koji su sigurni da će posvećenost i ljubaznost čitavog tima, neuobičajen jelovnik, raznovrsna kolekcija vina, bogata karta pića, prijatni kokteli, maštovit enterijer i udobnost – biti garancija uživanje svakog gosta.
Njihova mladost može da bude samo prednost zato što dobro znaju da “mudar čovek stvara više šansi nego što ih nađe”.
M. M. Dabić