Prilika da u onlajn anketi ocenite kvalitet gradskog i prigradskog prevoza u Kraljevu

Zakon kaže da „ukoliko su rezultati izjašnjavanja korisnika usluga takvi da većina njome nije zadovoljna…jedinica lokalne samouprave pokreće postupak preispitivanja rada tog vršioca komunalne delatnosti i nalaže mu da otkloni nedostatke…“

Redovnu godišnju onlajn anketu o kvalitetu gradskog i prigradskog prevoza sprovodi Gradska uprava Kraljevo.

Veoma su česte, pogotovo na društvenim mrežama, kritike na račun javnog gradskog i prigradskog prevoza. I našoj redakciji vrlo često se čitaoci obraćaju žaleći se na jedan broj ukinutih ili mali broj polazaka, na velike gužve, stare autobuse… Pisali smo više puta o tome, ali – čini se, bez odjeka.

Evo nove prilike da glas građana stigne do nadležnih: Odeljenje za urbanizam kraljevačke Gradske uprave sprovodi redovnu – godišnju Anketu o proveri kvaliteta usluga gradskog i prigradskog prevoza putnika na teritoriji grada Kraljeva u 2022. godini.

Kako je navedeno, anketa se sprovodi elektronskim putem od danas do 20. decembra, na ovom LINKU

Anketa se sastoji od 10 pitanja sa ponuđenim odgovorima, a na kraju postoji i slobodno 11. polje u koje možete upisati svoje primedbe i sugestije koje nisu obuhvaćeni pitanjima.

Radi konstantnog praćenja kvaliteta usluge gradskog i prigradskog prevoza putnika na teritoriji grada Kraljeva, značajno je da što veći broj korisnika prevoza učestvuje u anketiranju“, navodi se u informaciji Odeljenja za urbanizam.

Ovakva ispitivanja zadovoljstva građana sprovode se na osnovu Zakona o komunalnim delatnostima, koji utvrđuje obavezu izjašnjavanja korisnika o kvalitetu komunalnih usluga najmanje jednom godišnje.

Ukoliko su rezultati izjašnjavanja korisnika komunalnih usluga takvi da većina nije zadovoljna pruženom komunalnom uslugom određenog vršioca komunalne delatnosti, jedinica lokalne samouprave pokreće postupak preispitivanja rada tog vršioca komunalne delatnosti i nalaže mu da otkloni nedostatke koji su navedeni u izjašnjavanju korisnika u roku koji ne može biti duži od 90 dana…“, piše između ostalog u članu 13 Zakona o komunalnim uslugama.

   M. M. D.

2 komentara za objavu “Prilika da u onlajn anketi ocenite kvalitet gradskog i prigradskog prevoza u Kraljevu

  1. Što se tiče gradskog prevoza, uvek može biti bolje. Nije bas na zavidnom nivou higijena u prevozu, pa treba raditi na tome. Nedostaje korpa za smece. Vozači su neuredni. Vozači moraju da imaju letnju i zimsku uniformu: teget sako i pantalone, a ne farmerice, belu kosulju sa kravatom, cipele, letnje i zimske a ne patike. Vozaci kao da su posli u teretanu. Sramota kakva nam je autobuska stanica. Toliko novca se potroši za neke manje važne troskove. Ulice s
    u mračne, trotoari da polomis i ruke i noge. Uvedite jednokratne autobuse, a ne šarene kao na vasaru. Stakla prelepljena, ne vide se putnici. Prljave zavese i prozori.

  2. Najgori javni prevoz, neuredan i dosta poskupeli cenu prevoza

Komentari za ovu vest su zatvoreni.