Direktorka kraljevačke Gimnazije Radmila Murganić podnela je 3. aprila ostavku na to mesto. Kolektiv je obavestila u zvaničnoj Viber grupi te škole, navevši da to čini „u skladu sa trenutnom situacijom u školi“ i da se nada da će kolege, kojima se zahvalila na podršci u prethodnom periodu, razumeti njenu odluku.
U svojoj današnjoj izjavi za portal Krug Murganić je navela:
„Činjenica je da su pritisci preveliki, a nakaradan sistem u kome živimo je doveo do toga da svako ko želi iskreno da radi i za opšte dobro – ne može da funkcioniše. Žao mi je što je sve to u tolikoj meri prisutno u prosveti gde je postalo nezamislivo imati drugačije mišljenje, svoj stav i integritet, a ako imaš bilo šta od toga – onda si ugrožen. Izbori i odluke su svakako na pojedincu, a ja sam izabrala da mislim (kao i do sada) svojom glavom. Velika je čast biti direktor jedne takve ustanove kao što je Gimnazija, ali je to u ovim okolnostima i uslovima neizdrzivo“.

Murganić će na ovoj fukciji ostati do okončanja formalne procedure razrešenja.
Od pre dva dana deo maturanata kraljevačke Gimnazije blokira ulaz u zgradu škole, dozvoljavajući samo učenicima 7. i 8. razreda i njihovim nastavnicima koji predaju ovim specijalizovanim odeljenjima, da u zgradu škole uđu. Ulazak nije dozvoljen ni profesorima koji ih podržavaju u blokadi nastave. O tome više čitajte u našem ranijem tekstu Maturanti kraljevačke Gimnazije blokirali ulaz u školu
Maturanti koji fizički blokiraju nastavu u Gimnaziji tvrde da trpe pritiske, kao i da su juče doživeli i fizički napad.
Na svojoj Instagram stranici, oni su naveli da se incident sa jednom od nastavnica dogodio 3. aprila u hodniku škole tokom 16-ominutne tišine.
U svom saopštenju ocenili su da je u pitanju ponašanje koje „predstavlja ozbiljno ugrožavanje prava učenika” kao i da je veliko pitanje: „Sve i da se blokade prekinu i da se učenici vrate na nastavu, kakav će tretman imati od strane ovakvih profesora i da li je škola bezbedno mesto za njih?”
M. M. D.
Sestro slatka, pa ti si se prva ulizivala tom nakaradnom sistemu. Da nisi bila deo njega ne bi ti nikad bila direktorka Gimnazije. Sa kojim znanjem, kompentencijama si dosla na to mesto?